Aku Tertanya-tanya dan Terus Bertanya -__-



Salam,

Oleh kerana tauke blog ni sedikit terganggu emosinya maka tajuk entri kali ini berkaitan dengan perasaan kompius yang telah melanda dirinya. Kekompiusan ini hadir di benak fikirannya semenjak dua menjak neh?! APAKAH??




DAT'S IT!!


So, how should i jawab dis?? Somebody pliz help me to jawab dis short question?? Anyone3...no one...ok let me try to jawab..



MY ANGSA IS:


1. Kerana dah lumrah manusia punya perasaan ingin mencintai dan dicintaik...eh eh


2. Kerana perasaan LONELY YANG MENDESAK.


3. Kerana JELES sebab member semua berboipren or bergerpren, tapi aku je yang tak laku2..bak kata WALI BAND la..


4. Kerana orang cakap when u love someone, kita akan rasa macam dunia ni kita yang punya.


5. Kerana "SAMPAI BILA AKU MENYINGGEL NI?!"


6. Kerana "DIA ADA TRANSPORT, BOLEH AKU TUMPANG PI KELAS dan TAK PAYAH NAK BANGUN AWAL2 PAGI TUNGGU RAPIDKL KAT DEPAN UMAH!"


7. Kerana aku memang tak penah takde boipren/gerpren.


8. Kerana cinta tu BUTA (jgn salahkan cinta sbb mata sendiri yang BUTA?)


9. Kerana "boring la kalau tak kapel".


10. Kerana LOVE is CINTA.



Isn't it?!? Kalau ada yang korang tak puas ati ngan angsa aku atau korang rasa some word is missing, korang boleh add kat komen punya box yer! Tu my opinion yang tah pape tah. Tapi aku rasa korang musti ada pendapat korang sendiri bout WHAT IS LOVE or WHAT'S DA POINT OF LOVE actually right?


Ok ok bila cinta mula bersemi......JENG! JENG! JENG!





Sayang, i'm promise..i'll never let u go!




I really mean it..trust me bcoz oll i do is think of u babe.




Opocot david bekem makan bola! telebih suda..18sx ok!
P/S: DON'T DO DIS IF U'RE NOT MERID AGAIN :-D




Dia bagi saya LOVE CARD :)
Time tu hati berbunga2..naseb baik bunga taik ayam je takde.





But, there's a misunderstanding conflict between them.
Adakah kisah mereka will sssttoopp here?!





So sad! Really not in mood..wanna be alone.










NNNOOOOOOO!!! Don't leave me! *screaming.



Hurrmm..so tragic right. Ini la yang aku malas sangat nak berkapel2. Aku macam dah tired with all dis (mcm la dah 10 kali aku becintan-cintun ni kan). Yeah! Susah betul nak jumpa TRUE LOVE ni kan? Yang aku jumpa cuma PUPPY LOVE semata-mata. I don't know why. Mungkin belom sampai masanya lagi kot (saja nak ambik ati). Just wait wait wait wait wait and also wait again.


Eh, FOCUS!! ape tujuan aku sebenarnya?! Nak study kan, so jangan hang berani2 dok pikiaq benda2 laen. Mak bapak hang kat kampung nuh mengharapkan kejayaan hang tau. Depa hantaq hang kat unibesiti tu nak suruh hang belajaq ja. Habaq mai noooo.


Yela, orang kata KALAU DAH JODOH TAK KEMANA kan. TAPI, orang juga kata yang JODOH TAKKAN DATANG SENDIRI KALAU KITA TAK CARI. Aik!! Yang mana satu betul ni?!


Haaa...yang tu lu pikir la sendiri. :-D

2 orang rajin comment:

Anonymous said...

salam.....

carilah teman untuk tidak sunyi lagi..

**follow ur blog...***8

Syairani Tarmizi said...

yer..thanks!

cari tu mmg dah cari tapi hati ni blm tebukak lagi nak trima sesape pn..

don't know y..

nway thanks yeah! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog ini adalah hak milik http://syairanitarmizi.blogspot.com/@ Copyright reserved by syairani