KHAIRUL FAHMI CHE MAT PULANGKAN CINCIN TUNANG?? Ape Cer..

THURSDAY, AUGUST 04, 2011
06:20 p.m.


Salam u alls..


Khairul Fahmi Che Mat nekad putuskan pertunangan betul-betul memeranjatkan aku.. Mana tak nye kan.. Sebelum ni aku dengar bahagia je mereka.. Jadi, mula-mula tu aku ingatkan semua ni sekadar gosip je la.. Tapi betul-betul weh.. Adoyaii.. Aku tahu ni pun sebab ada terbaca kat paper dan dekat belog rakan-rakan blogger kita jugak.. First time baca kesah mereka ni aku buat dek je la.. Tapi ramai pulak yang dok update pasal mereka neh membuatkan aku taknak ketinggalan jugak..Muahahaha.. (eh, asal aku sebok nak ambik tahu ni)..



...Saat bahagia mereka...


Yela.. Si Apek ni kan dah jadik ikon sukan sekarang ni.. Mesti la ramai peminat yang nak tahu whassup ni Apek?? Putus-putus tunang pulak dah..haishh (sambil geleng-geleng kepala).. Ini dah kes berat ni.. Kalau berdasarkan apa yang aku baca, Si petunang Apek ni (Elia) mendakwa yang dia tidak tahu menahu hal ni.. Dan dapat tahu melalui media je.. Apo kono eh Jang?? Dalam ulasan Elia dengan media jugak, dia kata semua ni angkara orang ke tiga.. (what the)..






Itu kata Elia.. Tapi sebaliknya kata Apek pulak.. Dia kata pemutusan pertunangan dia dengan Elia takde kena mengenanya dengan orang ke tiga.. Huk alooh lah.. Mana satu betoi ni?? Aku sendiri pun tak tahu ape cer sebenarnya depa ni.. Tapi kalau betullah apa yang didakwa Elia.. Hilang kerespektan aku kat si Apek.. Sebab selama dia jadi goal keaper skuad kebangsaan ni aku tabik spring lah kat dia..



Apa pendapat korang?? Hurmm memang takleh nak kata apa-apa dah sebab hal ni cuma mereka berdua je yang tahu.. Kita tak berhak nak hukum mana-mana pihak sebab kita tak tahu duduk letak perkara sebenar.. Aku harap bukan keglamouran semata-mata yang Khairul Fahmi Che Mat (Apek) kejar menjadi punca utama dia nekad memutuskan pertunangannya dengan Elia.. Dan buat Elia mesti ini adalah perkara yang paling perit untuk dia hadapi.. Aku harap Elia dapat atasinya dengan tenang..



Ok la u alls.. Kita tingkatkan prestasi dan kurangkan kontroversi (macam Melodi pulak).. Salam Ramadhan dan selamat beramal... :)

0 orang rajin comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog ini adalah hak milik http://syairanitarmizi.blogspot.com/@ Copyright reserved by syairani