Padan Muka Aku

November 12, 2011




Assalamualaikum..


Padan muka aku! Otak tetiba jadik tepu dah tak tahu nak hupdate entri pasai apa dah. Dah tepu payah nak jana idea balik. Kalau boleh refresh or format hotak aku dah buat dah.LOL. Dua minggu kot ku biarkan belog bersawang. Seminggu tu tak sempat nak hupdate pasai sibuk mengalahkan PM. Seminggu lagi buat ape lagi. Beraya la kat kampung. Dahsat kan! Orang lain dapat cuti raya dua hari ja. Aku ni seminggu dok beraya. Dahsat dahsat.


Padan muka aku! Tengoklah berapa entri aku untuk November ni. Buat malu ja naa. Rasa macam kena tarik diri dari list Blogger Tegar dekat belog Nizam Ijam ja nehh. Laa ni dah tak berapa nak tegar dah. Orang kampung pun geleng kepala tengok traffic belog aku jatuh menjunam siuttt! Dah macam penerjun yang buat terjunan dari tengkat 99.98 lepas tu baru perasan terlupa nak angkut sekali payung terjun dia. Terus mendarat kat ground floor.adehh


Padan muka aku! Sekarang dah ada kat Puncak Alam. Selamat tinggal kampung halaman. Selamat tinggal abah, umi, akak, adik. Selamat tinggal Toq (kucing). Selamat tinggal orang kampung. Amareka!




P/S: Sekarang dah kena kapel balik dengan buku. Seminggu kot break off.
*nampak sangat cuti hari tu tinggal terus buku semua. Ooops!haha



6 orang rajin comment:

Syairani Tarmizi said...

again, padan muka aku.haha

Nizam Ijam said...

saya pon menjunam gak..hehe

Syairani Tarmizi said...

Nizam Ijam: hehe.sama ler kiter.

ME CTCT said...

sama la kita....bz wat final report...jatuh jugak..haishhh...

Syairani Tarmizi said...

CTK: wahh. mmg bizi tuh CT.hehe. Gud luck dear :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog ini adalah hak milik http://syairanitarmizi.blogspot.com/@ Copyright reserved by syairani