Kenapa Nak Jeles Sangat Dengan Aku??

November 15, 2011



Kenapa nak jeles sangat dengan aku?? Vavi betull la. Sebelum tu aku nak mintak maaf banyak-banyak sebab tak pasal pasal mencarut segala kat sini. Kalau hangpa rasa taknak baca boleh blah terus.


Facebook aku kena hacked!! Bodo nak mampos makhluk tu. Kalau hacked ja takpa lagi. Ni hang pi post video haramjadah tu kat wall aku pasai apa?? Aku teros blocked post tu tetiba jadik aku pulak gi post kat wall orang lain natang haramjadah tadi tu.


MANA NAK LETAK MUKA NI?? FB aku tu bukan hang sorang ja dalam friend aku. ABAH aku, MAKCIK aku, CIKGU aku, ADIKBERADIK aku semua ada dalam tuh. BODO LA HANG!!


Kepada sesiapa yang kata aku yang post benda tuh. Harap maklum. Aku dah text status yang FB aku kena hacked oleh natang hanjing mana entah. AKU TAK GILA la nak post benda kotor tu. HANG tu yang GILA VAVI buat gitu kat aku!


Weh! Aku bukan retis la hang nak hacked hacked ni. Eh, hapa lagi perkataan carut marut aku nak bagi semua kat hang!!


FB aku dah DEACTIVED! Puas hati hang! Hari tu belog aku kena removed, sekarang FB aku pulak hang attack! CONGRATS WAT HANG! Fakkkkkk off!




P/S: Aku taip entri ni lepas aku deactive FB aku. Perasaan time ni bercampur
baur,MARAH! MALU! Semua ada. Esok aku ada kelas.Mana nak
taruk muka aku nanti mesti dakdak kelas semua tanya. Semua
ni sebab HANG yang post NAJIS tu kat FB aku!!
go to hell la hang.


17 orang rajin comment:

Rara. said...

woah, terasa bahang kemarahan tu. sabaq weh, sabaq.

Umie Nadhirah said...

gila hackers sekarang ni.. budus.
jom signup twitter. takde virus..

Syairani Tarmizi said...

Rara: sabaq pon ada tahapnya jgak.adehh.cobaan.

Syairani Tarmizi said...

Umie Artoqiemie: memang dah aktif dgn twitter ja laa ni. Mcm tak caye takdak FB dah.sodeh weh.

Unknown said...

eh sabo2.. jgn marah2 sgt.. lg bnyk brsabar lg bagus.. sbar ek :)

ILA HonEyBuNNy said...

marah benar neh...sabaq2...

smlm mbe2 ila tersebar gitu gak..tapi dia kena virus...habis smua kawan2...

Syairani Tarmizi said...

Nizam: tengah menjana kesabaran tahap paling maksima dahneh.saboo je ler.

Syairani Tarmizi said...

Saiazuan: huhu.thanks 4 da nasihat. try hard my best.uh hoo.

Syairani Tarmizi said...

ILA HonEyBuNNy: haa tu la. entah virus hapa yg tersebar merebak habis kengkawan FB.adehh.malu. :(

budak penjara said...

kena hack tu biasa la..adik aku penah kna gak ai tu

cik wanie Lovela (CWL) said...

herm...jahat lah manusia pedajal org tu!

ME CTCT said...

ish..lau smpai memalukan org..memang sush r nk maaf...huhuhuhu...trok!

Syairani Tarmizi said...

budak penjara: tapi kali ni bkn stakat hacked. dimalukan pulak.adehh.

Syairani Tarmizi said...

cik wanie Lovela (CWL): memang patut di pedajal kan.hhuhu

Syairani Tarmizi said...

CTK: tak boleh nk di maafkan dah nehh.hurmm.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog ini adalah hak milik http://syairanitarmizi.blogspot.com/@ Copyright reserved by syairani