Komen Christiano Ronaldo (Malaysia vs Indonesia) Sukan SEA 2011

November 21, 2011



Assalamualaikum..


Tak sabar rasanya nak tunggu malam ni. Ghimau akan mengauuuummmm di Palembang. Harapharap Mesia akan menang. Yeah! Hardcore fans. Semangat berkobar-kobar nehh.


Setelah Mesia berjaya tewaskan Myanmar dengan keputusan 1-0. Akhirnya berjaya ke final lawan Indonesia pulek. Dulu aku takdelah nak minat sangat dengan bola ni. Tapi ada sebabsebab yang tak dapat dielakkan meminatkan aku untuk nonton bola ni. Haa nak tahu sebabsebab tu boleh tanya aku sendiri personal hokey.*gedix minah ni


Papepon, aku harap Mesia menang malam ni. Yeah! Semangat tu penting. Jom kita sama-sama doakan yang terbaek untuk skuad Harimau Malaya. *terover pulek aku di sini.hehe


Sebelum tu jom layan apa komen Christiano Ronaldo. Haa jangan mainmain. Christiano Ronaldo pun sokong Mesia hokey! Oh yeah.hewhewhew






P/S: Mesia boleh! :)

19 orang rajin comment:

SpeakerSekolah said...

Wahaha..cayalah cr pn amik port..

Syairani Tarmizi said...

@SpeakerSekolah: hehe.Mesia menang.yeah! :)

ILA HonEyBuNNy said...

Yeahhhh...

Malaysia menang...walaupun ila xtgk tadi exam..ehhehe

Nizam Ijam said...

hahaha... xboleh bla..hehe

cik wanie Lovela (CWL) said...

puas hati mesia menang tak sia2 nak barakuda :P

Rara. said...

dah menang pon. hehehehe! *bangga

Syairani Tarmizi said...

@ILA HonEyBuNNy: ala ruginye tak tgk. kiter yg tgk ni naik semput d buatnye. bedebor. :p

Syairani Tarmizi said...

@Nizam Ijam: hehe.lawak an. :P

Syairani Tarmizi said...

@cik wanie Lovela: memang puas hati sesangat. sukanye*hewhewhew.

Syairani Tarmizi said...

@Rara: yeah! Mesia boleh! :)

ekabukanmakcikkau. said...

aku selalu nak bahan fakri tapi aku tahan je sebab ingat jasa dia bawak mesia ke final kalau tak memang dah arwah siot fakri tuhhhh hahaha

Syairani Tarmizi said...

@ekabukanmakcikkau: memang berderau rasanye bila banyak kali fakri lepaskan peluang keemasan yg ada. Tp ape blh buat. die pun dah cuba yg terbaek. cuma nasib tak menyebelahi dia kali ni.

Papepun emas dah ada dlm genggaman kiter. Yeah! :)

Rtp Farra Arisha said...

surely MLAYSIA BOLEH! we're the champions!! :))

cik wanie Lovela (CWL) said...

hehehe proud be mesia senantiasa kan sayang hehe

Syairani Tarmizi said...

@Rtp Farra Arisha: Aaauuummm! Suara harimau muda di Palembang :P

Syairani Tarmizi said...

@cik wanie Lovela (CWL): of course la proud dear :p

Saiazuan said...

mereka buktikan malaysia boleh! :D

Syairani Tarmizi said...

@Saiazuan: suke suke suke. :)

CTK said...

malaysia sentiasa menang dihati :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog ini adalah hak milik http://syairanitarmizi.blogspot.com/@ Copyright reserved by syairani