Wordless Wednesday : Masihkah Kau Ingat

November 30, 2011




P/S: Dah besar rupanya. Aku dah lupa ape nama diorang ni. Dulu masa
kecik-kecik aku tak miss tengok depa dalam tibi. Comel je. :)

15 orang rajin comment:

@ Syima Raaif @ said...

comel je pun time kecik2 dulu..huhu tak sngka besar cmgitu da.. :)

SpeakerSekolah said...

Dah besaq panjang depa..yang gemuk mase kecik dah jadi kurus..yang kurus mse kecik da jadi gemuk..huhu

mama aini said...

mama pun tgk lakonan diaorg tu..sekejap je masa berlalu..skrg dah besar & ensem diorg tu..he2x..

nazirah said...

heee betul betul da besar da pun wee ;)

Suraya Aris said...

comel gila dua budak kecik tu time layan cite dulu-dulu. rindunyaa. hehe

fieha said...

suke tgk diorg blakon dulu2..hehe

cik wanie Lovela (CWL) said...

ingat2 wani minat depa sangat2 dulu hahhaa

Saiazuan said...

dah besar diorng ni

Aien Not Alien said...

sangat ingat...dulu cerita kungfu budak botak pujaan semua kanak2...hehe...

Nizam Ijam said...

hensem da diorang nie :D

Bui Junaidi said...

ms kecik comel,dh besar hensem..hehe

ekabukanmakcikkau. said...

ehh diaorang berlakon citer hape? cam penah tengok je masa kecik tu

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : melasian77cs@gmail.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog ini adalah hak milik http://syairanitarmizi.blogspot.com/@ Copyright reserved by syairani