Apa Nak Jadi Dengan Fida dan Mamat Sepah Ni??

September 21, 2011


Assalamualaikum..



Sekarang ni orang tengah bercerita pasal Fida dan Mamat Sepah.. Biasalah kan, mereka tu kan retis.. Apa yang diorang buat, apa yang diorang pakai, semuanya menjadi perhatian orang ramai.. Haishh.. Beberapa minggu lepas ada jugak aku terbaca dekat blog abang nara yang mengatakan Mamat Sepah ni playboy orangnya.. Dan dia jugak yang menjadi punca perpecahan kumpulan Sepah itu sendiri.. Nak dijadikan cerita, bekas kekasih Mamat Sepah tu tampil memberikan kenyataan tentang siapa Mamat Sepah tu yang sebenarnya..



Nur Syuhada, bekas kekasih Mamat Sepah..



Mamat Sepah memberi kenyataan yang dia dan Nur Syuhada atau nama panggilannya Adda telah berpisah secara baik.. Tetapi sebaliknya Adda menafikan kenyataan tersebut.. Menurut Adda, semua tu bohong belaka.. Mana satu betul ni..



Ni kenyataan yang Adda berikan dalam BiPop..


Mamat yang minta putuskan perhubungan kami. Tanpa sebab. Saya tanya kenapa, dia bagi tahu tak suka perempuan seksi. Tapi kenapa baru sekarang dia cakap tak suka perempuan seksi? Nampak sangat mulut buaya darat, dah ada orang lain dia bagi alasan. Memang saya menangis apabila percintaan kami putus. Mamat juga dah bagi cincin tanda, kami merancang untuk melangsungkan pertunangan sebaik Maharaja Lawak selesai.


Baca seterusnya KAT SINI..



Seperti yang kita semua sedia maklum, Fida ni seorang arti yang bertudung.. Baguslah kalau macam tu.. Lagipun ramai retis sekarang dah berhijrah dari seorang yang free hair tapi dah bertudung litup kan.. Contohnya macam Ziela Jalil, Irma Hasmie, dan yang paling latest yang aku tahu Siti Nordiana pun nampaknya dah bertudung sekarang ni.. Alhamdulillah..




Cantik kan Fida macam ni..



Tapi yang peliknya, Fida ni jenis yang ON OFF ke hapa? Kejap tudung kejap tak tudung.. Macam tu ke? Hurmm..macam-macam la retis sekarang ni.. Retis lain dari yang tak bertudung, mereka berhijrah ke arah kebaikan, bertudung.. Sebab tu aku kata Fida ni pelik, mula-mula timbul jadi retis dolu-dolu tu.. Tudung habes! Aku pun respect jugak dekat dia.. Tapi sekarang? Cer korang cekidaut gambar kat bawah ni..




Ni time Fida bertudung litup habes..





Fida bersama Wan Sharmila semasa MASIF 2011..
Tunjuk leher nampak..




Dan yang baru aku tahu tentang si Fida ni buat aku terkejut tahap kucing nampak lidi weh.. Fida ni tak sedar ke orang tengah perhatikan dia dan Mamat Sepah sekarang ni.. Dengan kes Mamat Sepah dengan bekas kekasih dia tu.. Pastu si Fida ni pulak keluar dating dengan Mamat tunjuk rambut terus.. Hadoii.. What's wrong with you Fida? Dengan berlakon jadi heroin citer Kasih Alia tu sepatutnya dia semakin komited dengan karier dia dan tak perlu lah nak kasik gempak dekat semua peminat yang dia pun tak nak ketinggalan untuk teknik rebondingkan rambut dia jugak.. haishhh..




Tengok rambut saya, cantikkan.. Rebonding ke?
Taklah, cuma guna Pantene je..muehahah



Sumber: Abang Nara..



P/S: Terima kasih sebab baca sampai habis.. Dan jangan lupa TINGKATKAN PRESTASI, KURANGKAN KONTROBESI.. Peace no war :)


10 orang rajin comment:

Unknown said...

macam2 artis sekarang ni..

Syairani Tarmizi said...

faridah: ha'ah kan..thanks 4 ur comment dear :)

asTaNa iMpiaN said...

ish3...mcm2 hal da...huhu

echa takashimaya said...

macam macam mereka nie.senyum kan saja =)

kpah k-poh Sharifahnor said...

kehidupan artis dik...buruk memang senang nampak..baik tu buat2 tak nampak...kan..(mcm mana nak nampak baik..kalau asyik buat yg buruk jer)..

Syairani Tarmizi said...

astana impian: memang macam2 pun..hihi

Rara: same goes to me.hiks :)

Echa: betul tu, senyum tak perlu kata ape2.. *nyanyi..haha

k.pah: yang buruk jer orang akan nampak kan k.pah.. tp memang dah buat yang buruk memanglah..hehe :)

cikkZAZA said...

lepas tgk gamba si fida nih , aku teros REJECT BELIAO . hahaha dasar :) mamat toh bukannya hensem pon nak mgaku2 dri toh playboy . watdehell lah hahha

Syairani Tarmizi said...

cikkZAZA: hehe..saboor je la.. mamat tu kalau hensem takpe la kan. *emosi ekekeke :)

cik wanie Lovela (CWL) said...

LAJU2 BACA entry nie.

herm apa nak jadi artist kita mcm holywod suda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog ini adalah hak milik http://syairanitarmizi.blogspot.com/@ Copyright reserved by syairani