Rinduku Terhenti ^_^

SEPTEMBER 03, 2011



Assalamualaikum..


Cewahh tajuk entri kemain lagi rinduku terhenti la pulok.. Kerlass kau jah! haha.. Bukan hapa, seyes memang ku rindu giler nak hupdate belog nih.. Seminggu lebih udah den tak hupdate ni weh.. Konon bizi la kan.. Tapi betullah, memang bizi pon.. Takde lah sampai mengalahkan PM tahap kebizian ku itu yer..kahkahkah


Seminggu before raya tu biasa la.. Semua orang bizi manjang je.. Mana nak tukar langsirnya, nak kemas rumah, nak buat biskut raya, buat kek nya lagi.. Pendek kata, kalau buat kerja last-last minute ni memang tak menang tangan lah.. Haa nak di jadikan cerita, pada 02 September bersamaan dengan hari Jumaat, atau lebih dikenali dengan hari raya keempat.. Kakak aku ni pulak bertunang.. Hamekkaw!


Hamboi.. Mana nak menang tangannya kan.. Silap hari bulan, kaki pun boleh kalah jugak tau.. Ye dak?? Hurmm.. Pejam celik pejam celik, hari ni barulah ada masa ku nah hupdate belog neh.. Haishh, dah bersarang belog ni di buatnya..


Aku sebenarnya tak nak biarkan entri ni panjang, tapi bila dah dapat naip ni ku tak dapat nak bendung gian ku ini.. Tak boleh berhenti naip siott.. hahaha.. Takde la ku gurau je.. Nanti akan ku hupdate lagi entri-entri yang terpaksa di tangguhkan sepanjang hari raya ni okeh..


Boleh tak aku nak anggap konon-konon ramai followers yang rindukan aku hupdate belog ni.. Boleh tak? Haa kalau boleh tunggu entri terbaru dariku yer cinta-cinta ku sekalian.. (buat muka mintak penampor).. Bagus betul la korang ni.. Nak kiss sikit..


Sorang dapat satu hokey :)



..Okbai..

2 orang rajin comment:

Wawazzup said...

selamat hari raya!!

Syairani Tarmizi said...

selamat hari raya sayang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog ini adalah hak milik http://syairanitarmizi.blogspot.com/@ Copyright reserved by syairani