Re-post Entri: Hang Kata Hang Sengal ?


AUGUST 25, 2011

Assalamualaikum..

Hey ! Sapa pulak sengal neyh.. hang ada gaduh ngan sapa2 ka?? Takdak ! Dah tu hang buang tabiat ka hapa cakap sengal2 ni? Dak aihhh..


Haa..korang cer teka entri aku kali ni pasai apa noo.. Kalau korang nak tahu (mesti korang tak sabar2 nak tahu an an an).. Ooo tak eh?? Xpe la aku tetap nak bagitau korang pasai apa wujudnya entri ni.. Aku sebenarnya ada teka teki buat hangpa semua..


Aku ada 15 soklan nak test korang.. Katakanlah (katakanlah dengarkanlah percayalah) sumbang beno suara taukeh kalau nyanyi yer.. Urmm sambung, katakanlah korang Berjaya jawab 10 soklan daripada 15 tadi (cewah! Konon2 terrar la korang) maka memang dah sah & tak payah ragu2 lagi sebab korang memang ‘SENGAL’ !! (mcm aku).


Apa tunggu lagi.. Cer teka.. Cer teka..


Soklan2nye adelah….


1. Pintu ape walaupun dgn 10 orang pun tetap tak boleh tolak ??

2. Saya ada 3 kepala, 4 tangan & 5 kaki. Siapakah saya ??

3. Apa dia, ‘Jauh di mata dekat di hati’ ??

4. Kenapa lelaki jarang kena penyakit anjing gila ??

5. Apa persamaan Michael Jordan dengan Michael Jackson ??

6. Nak mencari punya la susah, bila dah dapat buang. Apa kebendanya tu ??

7. Apa persamaan kain jemuran dengan telefon ??

8. Kenapa pokok kelapa depan rumah harus ditebang ??

9. Banyak2 bas, bas apa yang pandai??

10. Ahmad bin Abu, kambing bin apa ?? (ape punya soklan daa)

11. Apa benda bila masuk segi tiga bila keluar bergulung-gulung ??

12. Antara kapal terbang & kuih lepat liat, mana yg paling tinggi ??

13. Masa dia hidup kita nyanyi, bila dia mati kita tepuk tangan ??

14. Scorpion warna apa ??

15. Ada sorang imam, tengah sembahyang kemudian ada la sekor anjing ni lalu depan imam tu. Lepas tu dia jilat kaki dia. BATAL TAK AIR SEMBAHYANG IMAM TU ??


AKU TAU YANG TERLINTAS KAT FIKIRAN KORANG “ENTAH HAPA2 ENTAH SOKLAN MINAH NI BAGI”.. kan kan kan..hahaha..


Muka korang dah cenggina haa..
Bengang ! Tak moo tak moo..


Pape pun tanggapan korang, taukeh nak bagitau selain sakit otak korang sebab piker pe menda jawapannya, korang jugak boleh ukur tahap kesengalan korang..setanding taukeh ke tak?? Tak leh blah.. Hahahaha..


Ok rileks…rileks…dah angsa semua kan?? Ni dia aku bagi
terus angsa nya.. JENG JENG JENG 


1. Pintu yg ada tulis TARIK
2. Pembohong
3. Usus
4. Sebab lelaki kan buaya
5. Dua2 tak kenal korang
6. Taik hidung
7. Dua2 kalau dah kringggg ! bole diangkat
8. Mestilah kena tebang, takkan nak cabut pulak
9. Bas sekolah
10. Kambing Binatang
11. Seluar dalam lerrr..hahaha
12. Kuih lipat liat, sebab kapal terbang sampai langit tapi kuih liat sampai lelangit
13. Lilin masa sambut HEPY BESDAY
14. Kala jengking lah
15. Mana batal sebab anjing tu jilat kaki dia sendiri, bukan kaki imam tu..


KETAWA TERBAHAK-BAHAK TAK INGAT DUNIA

KETAWA SAMPAI PECAH PERUT TU TIPU LA KAN !! 

2 orang rajin comment:

lyndaz said...

wooh..
kesengalan tahap extra cheese pizza 50% XD

Syairani Tarmizi said...

haha.. ingatkan tahap double mcD GCB dah tadi.. hehe :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog ini adalah hak milik http://syairanitarmizi.blogspot.com/@ Copyright reserved by syairani