KHAIRUL FAHMI CHE MAT BERPEGANGAN TANGAN DENGAN DAHLIA TECK..

SATURDAY, AUGUST 06, 2011
07:00 p.m.


Salam u alss..


Hari tu aku ada update entri tentang Khairul Fahmi Che Mat nekad pulangkan cincin tunang kepada Elia.. Apa yang aku tulis dekat ENTRI TU, KFCM menafikan tuduhan bahawa dia putus tunang gara-gara kehadiran orang ke tiga.. Ok fine, sekali lagi aku ulang dia kata takde kena mengena dengan orang ke 3.. Dan entri kali ni pulak aku nak korang tengok sendiri sejauh mana kesahihan dakwaan KFCM mengenai kes putus tunang depa ni..


Zaaasssssss.....










Huhh ! Dah tengok?? Amacam? Haa lu pikir la sendighi...

Okbai


Sumber KAT SINI..

2 orang rajin comment:

kak rose said...

hmmm...manusie zaman skarang kan.... xpe..anti bekas tunang die dpt lg baik hendakNya... :)

Syairani Tarmizi said...

hehe.. betul tu kak rose.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog ini adalah hak milik http://syairanitarmizi.blogspot.com/@ Copyright reserved by syairani