UKUR TAHAP KETERUJAAN ANDA...

TUESDAY, AUGUST 02, 2011
04:30 p.m.


Salam u alls...


Bagi taukeh, teruja ni bermaksud perasaan kagum dengan sesuatu atau dalam bahasa magris nya we proud of.. Pastu kalau Indonesia pulak kite sebut kaget.. Betul dak?? Haa kalau tak betul hangpa boleh betulkan lah sendighi yer.. Dan yang betulnya pulak, taukeh sekarang dah slow sikit bab bab update entri kan.. Last update ialah pada July 31. Dan hari ni dah 2 Ogos dah beb.. Rasanya macam dah setahun tak update belog ni.. (agak-agak la nak nipu pun)..



Taukeh ada sebab-sebab taukeh sendiri kenapa tak ter update belog nih.. dibiarkan bersarang macam tu je.. Eh! No no no… Jangan kata lagu tu.. taukeh bukan tak nak update entri tapi setiap kali nak naip, jejari runcing ku ini dok terketar-ketar je weh.. Pasai apa?? Pasai taukeh SANGAT TERUJA dengan apa yang dah jadi di sekeliling taukeh ni.. Yer, try korang tengok, renung renungkan (dan selamat beramal) apa jadik dengan teratak usang taukeh yang sebelum ni..



Kalau korang ingat, hari tu taukeh ada buat entri ni DIA BOLEH BETUKAR WAJAH.. Dekat entri tu taukeh ada habaq pasai HEADER BARU taukeh yang kiut miut tu.. dan sekarang the entire blog ni dah di renovate kan.. dan taukeh amatlah TERUJA dengan perubahan terbaru ni.. Rasa macam sifat-sifat keperempuanan yang ada dalam diri sangatlah terserlah kerana dikelilingi dengan bunga bunga Cinta Misha Omar dan yang penting color PINK itu sendiri telah menaikkan tahap kegersangan, EH SILAP tahap KETERUJAAN taukeh..



MARI KITA TENGOK TAHAP KETERUJAAN YANG DI ALAMI
DIMANAKAH ANDA??

















Jadik.. belog ini sudah tidak melayakkan dirinya digelar ‘teratak usang’ yang aku dok sebut sebut dalam entri sebelum ni.. Sekarang taukeh akan tukaq nama nya sempena dengan wajah baru belog ini.. (Cewahh macam dekat event nak launching album pulak cakap macam tu..) Ok nak panggil apa pulak weh?? Hurmm.. ekceli taukeh belum pikiaq lagi nama baru untuk belog nih.. muahahahahaha… Tapi yang penting taukeh masih taukeh belog ni lah.. Itu yang for sure kan..



FOR YOUR INFO… Belog ni adalah hasil air kaki EH SILAP LAGI.. Hasil kerja dan air tangan sepenuhnya oleh EN. CAER ni.. Taukeh sangatlah berterima kaseh kat EN. CAER yer.. Sebab dia lah TERATAK USANG yang dulunya bertukaq jadi VILLA macam sekarang ni.. I looikee ! Jadi, kalau sesape yang rasa nak ‘BERTUKAR’ (versi oltroman) macam taukeh boleh ke BANGLO EN. CAER.. Di sana anda boleh request sendiri teratak atau persinggahan yang macam mana anda inginkan.. (buat muka promoter yang seyes)..



Korang paham tak apa yang taukeh dok melalut kat atas tu?? Haa kalau paham



P/S: Harga yang ditawarkan sangatlah berpatutan dan taukeh jamin korang akan mendapat TAHAP KETERUJAAN YANG MAKSIMUM.. ngeh ngeh ngeh..

0 orang rajin comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog ini adalah hak milik http://syairanitarmizi.blogspot.com/@ Copyright reserved by syairani