EH, KORANG DAH BELI KE BAJU RAYA??

FRIDAY, AUGUST 05, 2011
11:40 p.m.


Salam u alls..


Hari ni exhausted sangat bagi aku.. Dah la semalam belogwalking sampai tengah malam (join contest abg ben, komen-komen belog, update entri, etc etc).. Pastu lentok habis sampai lappy pun tak sempat nak shut down apa lagi untuk cuci muka dan buang taik gigi..haishh.. Satu amalan dan tabiat yang aku kira bagus untuk tubuh badan.. *ok fikir sebaliknya, teehee…


Around 4:30 a.m. satu ketukan bertalu-talu betoi-betoi mengganggu lenaku.. Ye, masa tu Aaron Aziz baru je nak sarung cincin kat jari manisku.. Huk aloohh.. Spoil lah.. Hurmm, dengan malasnya aku bangun sebab takut nanti tak pasal-pasal kena beli pintu bilik yang baru ok..


Lepas sahur sambung aktiviti malam yang tergendala sebab ketiduran.. Yela hapa lagi belogwalking lah.. *that’s why lah aku di list kan oleh Abg Nizam as BLOGGER TEGAR ye dak?? Eh aku belogwalking lama-lama dalam satu masa bukan sebab banyak belog yang aku terjah, tapi sebab aku terpaksa reload page banyak kali untuk bukak satu-satu belog yang aku singgah tuh.. *ye saya pengguna berukband cap ayam kawan siput, MOISTURIZER sangat (lembab ok)..


Pagi yang gelap kini sudah terang *nyanyi.. Jadi rutin bulan posa ni lepas sahur belogwalking jap pastu sambung membuta.. Antara kerja yang sangat berfaedah untuk penganggur part time macam aku ok.. Weh, takleh membuta hari ni sebab nak keluaq pi KB (Kota Bharu).. Nak buat apa?? Pi caghi baju ghaya untuk nenek aku pastu shopim-shopim buang duit sikit..


Jom tengok apa yang jadi lepas tu:


Huhh! Singgah tesco beli benda ekspensif nih.. Sape nak rasa kek or biskut air tangan aku jemput datang rumah raya ni.. *laaarriiikkkk


Hamboi.. Beli stok raya lettew...


Saya memang suka tolak kereta ni...


Ok aktiviti wajib di tesco... *timbang lah berat anda


OMG! 5 haghi pose 1.5 kilo beghat aku loss weh.. Good job.


Jom ke destinasi seterusnya.. *mata terpaksa disepetkan, panas dowh


Sekarang berada di zon Nagoya Textiles.. *memang berbaloi


Cop! Nak yang ni..


Balik rumah dalam pukul 5 petang dah.. Ok sekarang cuba teka apa yang blogger tegar dan pengganngur part time macam aku buat?? Yerrr pandai korang eh.. Ngadap lappy lah hapa lagi… Disebabkan berukband ni buat aku bertambah-tambah sayang kat dia.. *perasaan macam nak baling ke luar tingkap je dan pergi ambik balik.. Maka aku ketiduran lagi.. Tak cukup tidur la weh.. Haa macam ni lah aku tertidur tadi.. *cute dak?? (buat muka mintak penampar)..



Muahahahaha... *cuak ke derr.. wa gurau je derr :)

5 orang rajin comment:

mellina aziz said...

wahh..taukeh dah kurussss..hihihi

mellina aziz said...

cik mel tetap dgn berat b4 ni jugak taw..turun skejap je then naek balek..huhu

LyaLuna said...

wawahhhhh tron berat kee.. na p timbg kt tesco gaklee camginihhhh haha >.<

dr blog tegar abg nizam

http://yanadimple.blogspot.com/

Syairani Tarmizi said...

cik mel: try ur best ok..haha

LyaLuna: hehe.. tron jgk walaupun sikit je.. haa, jom pakat tmbang kt tesco..LOL :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog ini adalah hak milik http://syairanitarmizi.blogspot.com/@ Copyright reserved by syairani