Download Filem Bini-biniku Gangster


October 07, 2011

Assalamualaikum..



Di malam yang hening penuh keriangan dengan suara-suara sumbang budak-budak ni.. Aduhh naik serabut dalam perut aku neh.. Korang tau dak? Aku kat McD sekarang ni tengah mentekedarah Quater Pounder *sila JELES! Uh hoo tok sah nak jeles sangat sebab aku prefer GCB dan Spicy Chicken McDeluxe dari Quarter Pounder yang namanya je dari penjajah kelass satu.. Tapi hampeh! Aku bagi 1.527 bintang je out of 5 stars..



Perasaan sungguh tak puas hati sebab kemain aku eksaited mau try tapi better singgah beli berger daging tepi jalan dua hingget lima poloh seng! Berbaloi-baloi.. Haaa marah ni marah ni.. Adehh, datang McD usung laptop dengan harapan nak carik article untuk assignment paper Human Resource *budget makhluk paling rajin abad ini.. 13 tabs opened! Dua daripadanya ialah kerja halal tujuan sebenar selongkar article dari emeraldinsights, and the rest kerja-kerja penjenayah untuk bersosial.. Fesbuk, Twitter, Belog, Emel, dan dan dan dan dan dan.. Kerja-kerja mendownload sedang dijalankan.. *kesulitan amat dikesali




Mempersembahkan!






Synopsis


Manja dan Herry adalah sepasang suami isteri yang sangat romantik dan saling sayang menyayangi. Bagi Herry, Manja adalah seorang isteri dan suri rumah yang baik. Sedaya upaya Manja cuba menyembunyikan identitinya sebagai seorang ketua kumpulan gangster. Dipejabat, Herry kerap dibuli oleh Mat Saja, tetapi setiap kali Herry dibuli pasti Mat Saja akan menerima balasannya. Perkahwinan mereka yang sudah berusia 2 tahun itu masih belum dianugerahkan anak disebabkan Manja yang pernah mengalami kecederaan perut akibat kisah silam, membuatkan Manja berasa serba salah lalu cuba mencarikan seorang isteri yang boleh memberikan anak untuk suaminya yang tersayang. Ia juga adalah untuk mengalih perhatian Herry dari mengetahui aktiviti luarnya yang semakin sibuk setelah bergelar ketua kawasan, tambahan pula kawasannya kerap diganggu oleh musuhnya Min Siam.



Manja melamar Reanna, rakan sepejabat Herry yang baru untuk menjadi madunya. Walaupun redha dengan perkahwinan suaminya yang baru, jauh disudut hatinya perasaan cemburu melihat kemesraan Reanna dan Herry. Maka berlakulah perang dingin antara Manja dan Reanna dirumah. Sedang mereka asyik bergaduh, tiba – tiba Herry menghilangkan diri. Kedua dua madu itu berusaha mencari Herry di merata tempat, Manja bergegas ke tempat musuhnya iaitu Min Siam, kerana khuatir Herry diculik ahli kumpulan Min Siam.




BBG Part 1



BBG Part 2



Sumber: Direct Download Movie



P/S: Entah kenapa tetiba laptop murah aku takleh nak download dari Youtube. What The Fish! So korang tengok lah sendiri trailer BBG dekat youtube hokey!
Selamat mendownload! Tata.. xoxo :D

7 orang rajin comment:

Azyan said...

waa lapar gcb tapi dah tak jual :/
nak cerita johnny english reborn kak!hehe

Syairani Tarmizi said...

tunggu fcb next season ok syg.haha

sat nak cari Johny English Reborn :p

alongxp said...

aisehman, broadband tggl 300mb nih,esok ar download kat public wifi

Syairani Tarmizi said...

alongxp: ok no hal bro..hehe :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog ini adalah hak milik http://syairanitarmizi.blogspot.com/@ Copyright reserved by syairani