Kerna Terpaksa

October 22, 2011




Assalamualaikum..


Kerna terpaksa, ku biarkan belog yang tak semenggah ini bersawang sawang.. Rindu yang teramat untuk hupdate entri dengan idea yang tengah membuak-buak ni.. Tup tup! Boleh pulak abah aku call kata berukband yang aku guna tu dia nak terminate ASAP. Demmm! Macam mana nak hupdate belog kalau dah terputus hubungan dengan dunia maya ni? adehhh.. Potong stim betul la..



Acane ni korang? Takpe takpe jangan risau sebab tak lama lagi aku akan dapat sim berukband yang baru.. Oh yeah! Yang sebelum ni abah aku nak terminate sebab dia beli berukband tu yang orang promote kat dia kalau beli berukband tu dapat henset free.. Eh! Beli berukband ke beli henset sebijik pastu dapat modem free.. Haa lebih kurang macam tu la.. And then, nak dijadikan cerita, henset tu tak guna ponn.. Tapi bil tetap jalan weh..



Buang duit ja kalau barangnya tak pakai, tapi bayaq tetap kena bayaq! Eh, awat huduh sangat bunyi aku sebut bayaq ni.. haha tu la dah asal dari timur poyo nak cakap utara ape celup kan. Sambung citer tadi, kalau nak stop bil untuk henset tu terpaksa berukband yang aku pakai ni di terminate kan jugak.. Wakluu! Dan hari ni aku ada masa sampai petang ni jaa sebelum terpisah dengan dunia maya.. Sadis wooo



Harap harap sim card berukband yang baru tu sampai ASAP jugak.. Maybe next week paling lewat kot.. Aduhh payahnya nak terima kenyataan ini.. Tapi apa boleh buat. Dah naseb aku takleh nak hupdate belog untuk seminggu dua ni.. dah tu bukan setakat belog ja, muka buku pun dah takleh nak belek, and me gonna STOP TWEETING. Uh hoo! Sungguh tak best macam ni.







This is short entry for today so, I'll stop till here! Bukan hapa, ku tengah nak siapkan satu lagi entry yang akan menyusul sat aja lagi.. Tunggu naa.. Sebelum berukband ni terdisconnect, baik aku cepat cepat siapkan.. Kbai

1 orang rajin comment:

ME CTCT said...

lOrh adew jugak gitu...sajew jer lah tu mula2 nk tarik customer..xpatot xpatot...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog ini adalah hak milik http://syairanitarmizi.blogspot.com/@ Copyright reserved by syairani