SAYA BUKAN BERLAGAK DIVA OKE

THURSDAY, AUGUST 04, 2011
01:15 a.m.
Setelah sekian lama aku pikirkan.. Betul ke tak tindakan aku ni.. Perasaan segan dan humble tu sentiasa menguasai diri setiap kali aku pikirkannya.. Memanglah susah untuk aku buat keputusan ni.. Ye, aku manusia biase je dan takleh nak puaskan hati semua orang.. Dan sebagai manusia biase jugak ada orang yang sanggup tikam belakang semata-mata untuk puaskan hati mereka sendiri..


Terlanjur bercakap pasal manusia ni la kan.. Semakin kita berjaya dan *errr pemes.. Semakin ramai lah manusia-manusia yang hasad dengki dengan kita.. (ye, saya cuma bagi contoh)..


Kalau tak pecaya, tengok PM kita, walaupun ramai rakyat Mesia yang sokong beliau dan sanggup X (pangkah) UMNO setiap kali pilihan raya.. tapi tak kurang jugak mereka-mereka yang tak X beliau.. Saya bukan nak berpolitik kat sini sebab saya tak suka dan memang tak pandai nak politik-politik ni.. Ini adalah sekadar contoh dan first impression aku nak korang bayangkan untuk pemahaman mengenai entri ini sepenuhnya.. (takde kaitan antara yang hidup mahupun yang telah pergi oke)..


Hurmm.. aku bagi contoh lain.. Kita tengok dunia hiburan tanah air kita ni la pulak kan.. Sape tak kenal dengan penyanyi nombor satu negara iaitu Dato' Ct Nurhaliza.. Yang satu ketika dulu menjadi pojaan ramai kan.. Dan sampai sekarang ni pun ramai jugak yang peminat beliau.. Setiap kali AJL je mesti dia lah yang akan menang award.. Orang kata tak sah lah kalau dia tercalon dan tak menang.. Sebab apa? Selain bakat yang dia ada.. Dia jugak ada aura nye sendiri.. Tapi..Dalam ramai2 peminat yang vote dia, ada jugak si 'pemenat-pemenat' yang akan menjuihkan bibir mereka..



Ye kawan-kawan.. Aku tahu korang masih blur dengan apa yang aku cuba nak sampaikan ni.. Sebab aku sendiri pun tak sure sebenarnya apa yang aku dok melalut tak tentu pasal tu?? Muahahahaha.. Ya alls, sebenarnya aku nak habaq kat hangpa yang errr errr aku sebenarnya ermm ermm.. Ekceli aku baru je create FB Fanpage.. Nampak tak box kat sebelah kanan korang tu haa.. Dan aku nak ya alls tahu aku saje je create fanpage tu supaya senang aku nak sebarkan entri-entri terbaru yang aku update.. Selain tu kita bolehlah berkongsi pendapat or hapa-hapa je lah..


Dan yang paling penting aku nak korang tahu yang


----------> 'SAYA TAK BERLAGAK DIVA OKE' <----------


Dah tuh tunggu hapa lagi LIKE LIKE LIKE LIKE la sekarang.. *teehee Ok sekali lagi eh ! Kalau suka LIKE JE KAT SINI PON BOLE.. XOXO


Peace No War



TATA TITI TUTUUUTT

6 orang rajin comment:

mellina aziz said...

wahhh, taukeh dah ade fanpage lah..nak sign.... hihi

Syairani Tarmizi said...

haha.. nak sign kat mane?

Syairani Tarmizi said...

haha.. nak sign kat mane?

Shah Evans said...

nih abg long dh follow..jgn lupe follow blek yew...=)

Syairani Tarmizi said...

baiklah abg long ad.. :)

Syairani Tarmizi said...

baiklah abg long ad.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog ini adalah hak milik http://syairanitarmizi.blogspot.com/@ Copyright reserved by syairani